7 Haziran 2011 Salı

Yerlisinden Sehir Tüyolari...

Summary: I have found a website which can be helpful to anyone who would like to see any city as local people. It's full of insider tips... I suggest you to have a quick look on it "Spotted by Locals" I believe you will also like it.
Thanks to founders of Spotted by Locals Sanne & Bart van Poll from Amsterdam...

Neyse ki yaz yüzünü göstermeye basladi, ve nihayet gezi yazilariyla blogumuz senlenmeye baslar artik! Neden bilmiyorum ama kisin elim yazi yazmaya bir türlü varmiyor. Yazma hevesim, hava sicakligiyla dogru orantili galiba :)  ama gezmede bir problem yok, neyse ki yaz kis tanimiyor gezme heyecanimiz...Cok uzak olmasi da sart degil yaa, yeter ki evden biraz da olsa uzaklasmak olsun, yeni tadlar tadmak olsun, iste degisiklik olsun kisaca:)

Baslik konusuna gelecek olursak, bugün karsilastigim ve ayni zamanda cok basarili buldugum bir siteyi paylasmak istiyorum. "Spotted by Locals"... Sitede 33 Avrupa sehri ve bu sehirlerle ilgili yasayanlarindan mükemmel tavsiyeler (insider tips) var. Bruksel, Barcelona, Atina, Berlin, Dublin, Istanbul, Roma ve Prag bu 33 sehirden sadece birkaci...Ben en cok Istanbul'u inceledim, hele Haziran'da Istanbul'da olma hayallerimiz suya düstükten sonra bu yazilari da okuyunca, Istanbul daha da burnumda tütmeye basladi...


Dikkatimi ceken ve cok önemli buldugum bir husus; offline Iphone applikasyonlari ve pdf dosyalarinin bulunmasi. Gideceginiz sehrin applikasyonunu telefonunuza indirebilir ve internete girmeye gerek kalmadan tavsiyelerden yararlanabilirsiniz. Ben ilk firsatta denemek icin can atiyorum:) Umarim rotamiz bu 33 sehirden birine düser...

Bu sitenin kuruculari Amsterdam'dan Sanne & Bart van Poll ciftiymis. Ben kendi adima onlara ne kadar tesekkür etsem azdir... Bir sehri tanimak, onu anlamak icin biz genelde turistlerin yogunlukla bulunduklari yerleri degil, yerlilerin gittigi mekanlara gitmeyi tercih ederiz. Zira sehri yerlisinin gözünden görmedikce taniyamadigimizi düsünüyoruz. Bu nedenle bu sitenin bize gezilerimizde cok yol gösterecegine inaniyorum:)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...